Thursday 6 October 2011

GC

GC ,

Apa itu GC ?

Menurut kamus Al Farid , GC ialah bla bla bla , *okay tak lawak langsung

secara seriusnya

GC stands for

GRAPHIC COMMUNICATION 


Haaa , takut tak ? takut tak ?

kalau korang tak takut , korang memang hebat GC seperti ammar azizi , hishamuddin dan sama erti dengannya ,

Bagi aku GC ni la yang mengubah lifestyle aku * merubah ke mengubah eh ? maaflah , bm saya A- je SPM dulu , study pun last minute , nak taknak je , hahaha

okay berbalik kepada topik ,

GC juga telah merosakkan biological clock aku -.-

Apa yang kitorang kena buat utk GC ?

Emm , mudah jeee

lukis lukis ,

warna warna ,

buat garisan ,

senang kan ?

macam budak tadika je

semua orang boleh buat , ye , buat memang senang , tapi nak dapat A tu , amatlah susah bagi aku , lagi lagi bila dengan mdm ros . * ok , kalau dia baca , mati aku -.-

ini antara hasil kerja aku

hehe





haa , yang ni kena pakai soft pastel , very very soft pastel , very very hard to control =.='








Hihi , yang ni favourite task aku , kenapa ? sebab pakai watercolour , *alpha watercolour , (alamak , tertunjuk gred pulak kat tepi tu :P )



 HAHAHA , yang ni salah satu daripada peristiwa hitam , aku penat penat buat tapi dapat B- je -.- ,
tkpelah , maybe ada hikmahnya kot , emmmm , oh lupa bagitahu ni mix media , kita kena pakai watercolour + pencil colour atau markerpen +pencil colour , *korang mesti dapat agak mana satu aku nak guna , hehe



everyday i'm STIPPLING ! tet,tet,tenet,tet,tet,tetenet! tet,tet,tenet,tet,tet,tenetttt !*i took 3 days to complete this -.-



 selamat hari raya , maaf zahir batin , *wish utk tahun depan :D , Ni lagi la kerja last minute , disiapkan sementara menunggu kawan bersiap utk submit sketchtaskbook -.-
sekarang, aku nak tunjuk final project aku , 

5



4



3



2



1



0




PLAN VIEW






                                                                PERSPECTIVE 1



                                                                FRONT ELEVATION



                                                              PERSPECTIVE 2


                                                        PERSPECTIVE 3






                                                                                         Ni lah hasilnya :')


Finally kitorang ada portfolio day , masa tu kitorang akan display 2 board A2 , dan 2 A3 yang kitorang rasa paling cantik dan sedap mata memandang , masa ni jugaklah gred akan dinaikkan , diturunkan , atau stay , haaaaa , jangan main main , ada je yg downgred , 

masa tu jugak , satu board akan diberi dan kongsi dua orang , aku share dgn fatin nabeela a.k.a best student , hehehe , semangat gila hias , oh lupa , aku dapat sec 9 , iaitu tempat utk carrymarks paling rendah sekali , macam mana aku boleh ada kat situ ? emmm , entah la , sebab tak power la kot , HAHAHA 



Tu diaaaaaa , hias board pakai shawl , HAHAHA , thanks to emira :) HAHAHA



Okay poyo sikit , bajet  je , HAHAHAHA



Actually , aku punya carrymarks C+ , finally dapat upgrade sampai A- , Alhamdulillah , thankyou to all lecturers especially madam ros sbb mengajar kami subjek GC ni , finally habis jugak 1 sem , tapi jangan igt GC dah takde , ni baru muqaddimah je , nanti sem 3 ada ED , dan GC 2 , Waaaaaa , lagi banyak tak tidur malam laaaaaa T.T

3 comments:

  1. k sumpah lawa macam wowwwww woowww perghhhh arrghhh! SUMPAH JEALOUS HAHAHAHA kbai.



    p/s: Gambar bajet tu perlu ke? HAHA ;p

    ReplyDelete