Tuesday 19 April 2011

kau igt senang ke ?

malas nak intro intro

aku nak amik foundation architechture and environmental design

tp

mmg ramai sgt yg nak halang aku atau suruh amik course lain

1st
mak aku

okay,yg ni aku tk kisah sgt,senang je nk overcome,aku mmg tekad lagi nak amik,dia tk habis2 tnye,tknk amik law ke?sorry lahhh,im not into law pebendekejadahnya tuu,HAHAHA

2nd
org2 disekeliling

aku malas nak ckp siapa yg menakut nakutkan aku pasal architechture ni

antara dialog dialog mereka ialah-

orang 1:nak amik apa lepas ni?*muka senyum&nada peramah
aku:emm,architechture,insyaAllah
orang 1:minat ke?*muka serious&nada tegas
aku:yes,dr kecik lagi *cover muka senyum
orang 1:kalau nak tahu,architechture mmg tkde LIFE ! tidur kat studio,kerja projek berlambak,nnti sampai kahwin susah nak ada time dgn family,bla bla bla bla

see?yang ni aku rasa okay lagi lah kot
yg ni,errr

orang 2:kau nak amik apa?
aku:architechture,insyaAllah :)
orang 2:serious?mmg minat eh?*muka serious
aku:haah,kenapa?
orang 2:fuhh,kalau aku boleh undur balik masa aku,mmg aku tkkn amik architechture tu !no life !err,tp kalau kau dh minat,go on je laaa
aku:errr,errr ,okay :)

haishh,mmg betul2 hardcore sgt ke architechture ni ?

tp,apa yang buat aku bangga ialahhh

yang paling support aku ialah kawan kawan aku :)

kawan 1:amir,nnti design rumah aku tau !
kawan 2:goodluck future architect !
kawan 3:nanti boleh la buat masjid lawa lawa

aku tk kisah la korang nak menganjing ke apa,janji naik la jugak semangat aku nak amik architechture tu :)

apa apa pun,wait and see,tk sabar jgk nak tgk macam mana hardcore architechture tu,HAHAHA,benda2 negatif ni,aku tk suka simpan dalam kepala aku,buat semak je,tk kisah la betul ke tak,benda2 negatif buat kita lemah,seriously,

thnx for reading :)

GOODLUCK TO ALL SEVENTH SAVIOURS !



No comments:

Post a Comment