Thursday 17 February 2011

amir,amir nak phone number :)

huh-.-"
title pn dh mcm geli je en?(memang geli kut)


bg aku,num phone bkn satu privacy kot.
bg aku la
nk amik num phone aku.
amik la,aku bkn kesah pn
bkn korang boleh hack phone aku pn en kalau dpt num aku,
HAHAHAHA


tapi


ada satu bnde je yg buat aku seram gila
masa tu aku kerja nandos lg,kt sogo
masa tu tgh break,
then tgh sedap2 la aku nk pergi tandas,
aku dgr ada org pggl nama aku

unknown 1:amir ! amir !
unknown2:amir ! sini amir!
(sila baca dgn nada yg gedik)

aku cari,rasa2 dh 360 dh aku pusing kepala,tp still tk jumpa
but,bila aku pndang dpn,
WTF!ada 2 org pondan kat depan aku
pondan 1:amir,selalu break pukul berapa?
pondan 2:bila nak belanja makan?

oh,lupa bgtau,yg suara yg pggl aku tu rupanya pondan2 ni,HAHAHA

dlm hati aku jgn ckp la en,
GELI LAH BODO!!
tp aku buat muka cool je la,(bajet en?)
aku tk jwb sgt pn soalan2 diorang tu,HAHAHA

tiba2 salah seorang dr diorang bersuara,
pondan 1:amir,nak num phone kau (sila baca dgn nada gedik + manja )

time ni,
perghh
tkyah ckplaaa
nk gugur jantung aku,
apa aku nk jwb ni?
tknk lah aku bg no aku,
buat apa dia nk?
haa?

aku dgn selambanya ckp yg aku ni pakai no baru,aku tk igt num,HAHAHAH

keadaan jd diam buat seketika

pondan tu jeling aku-.-(fakk gila masa ni)
pondan1:kau ni saje jeee(buat la suara gedik+manja lg ye)

aku apalagi,terus masuk tandas,
HAHAHAHA

3 comments: